..::Follower::..


Titisan wudhuk mnyegarkan smuanya..
hati yg pilu mnjadi ceria,
jiwa yg kacau segera tng,
iman yg g0yah terkuat kukuh,
azam yg luntur gah mmbgun..

Tapi mlgnya bgi aiman,semua 2 mcm x dpat nak rsa dah skrang..Dunia rsa mcm penjara em0si..Akhirat yg dburu sprti hlg dri target..MasyaAllah..knapa bley jd mcm ni??Islamkah lg aku??Adakah aku msih di ats jln yg lurus Ya Allah??..

Ya Allah,di bulan yg mulia ini,aku b'mh0n padaMu,
ceriakan lah hatiku,
tngkan lah jiwaku,
kukuhkan lah iman ku,
kuatkan lah kembali azamku,
Tunjukkan daku jlan yg lurus,
Segarkan kmbali sasaran akhiratku,
jgnlah kiranya Kau golongkan aku dri gl0ngan yg rugi,lalai,x b'syukur,munafiq,kafir,a'si,
Dan jauhilah aku dripada mainan kata2 nafsuku,
yg sntiasa ign mgg0da kekuatan iman,
yg sntiasa mggugat ktnteraman perasaan,
yg sntiasa mmbntu dlm kjahatan...
Ya Allah,Ya Rahman,Ya R0him,
Ampunkanlah d0saku
,ampunkanlah d0saku,
ampunkanlah d0saku,
d0sa kdua ayah dan b0ndaku,
d0sa guru2ku,
d0sa shabat handai yg sntiasa mmbri sk0ngan kpadaku Ya Allah..
Seluruh sudut di dunia,aku hnya mmnta p'tl0nganMu Ya Allah,
Demi langit yg tidak bert0ngkat,Demi Matahari yg mnyinari alam,Demi bulan yg mnrngi dkala mlm,Aku tundk bersujud kepadaMu..hnya Malaikat mnjadi saksi,ku tnduk mncium bumi,mmnta ampun kpadaMu Ya Allah..

0 comments:

Catat Ulasan

 

...::Popular Posts::..

..::Aipp, Ngendap eaa??::..

..::Man Ana::..

Foto saya
Peminjam nikmat Allah yang menanti saat memulangnya tiba