..::Follower::..


Hati Luka

Semakin cuba ku hindari,semakin dekat pula "kau" menghampiri..Entah apa yg bermain di padang minda..Entah apa yg mengaburi mata..Entah apa yg merasuk jiwa..

Ya Allah..Andai bisa ku tafsir makna dugaan-Mu  ini,ku pinta padaMu Ya Rabb..Leraikanlah simpulan kesusutan ini..Pernah terduga iman dek segala yg menimpa diriku ini..Kuatkanlah aku,Ya Allah..kuatkanlah..Hingga bisa ku tempuh tembok sengsara yg hanya membebani dan menghalangiku dari menyedari kekuasaanMu duhai Yang Maha Esa..

Mengapa dibiarkan keegoan memakan diri sendiri..?Mengapa x pernah hati tuk menerima..?Mengapa mesti nafsu menjadi raja rakus yg memerintah semuanya..?Mengapa aku begini..?..Dibuai jutaan persoalan..Hinggaku terlena dalam kegagahan mencari jawapan...

Pilu hati..Di benak hati ini..telah ku cuba sedaya kudrat..Cuba utk merima..cuba untuk tidak mengelak..cuba untuk mghadapi smuanya..Namun,hnya terlakar di warkah dada..Bukan sekali,dan x pernah ku cuba berhenti..Hanya menunggu jawapan..yg mungkin mampu merubah semuanya..mengubati hati yg terluka..

Benarkah..??sedangkan aku x lebih daripada hanya seorang pend0sa yg x kenal erti puas..Sedangkan aku hanya insan lemah yg hanya tahu menangisi kelemahan diri..!Layakkah aku di bumi ini  Ya Allah..!!

(x mampu nak teruskan,kesedihan yg melampau) ~ maaf


0 comments:

Catat Ulasan

 

...::Popular Posts::..

..::Aipp, Ngendap eaa??::..

..::Man Ana::..

Foto saya
Peminjam nikmat Allah yang menanti saat memulangnya tiba