..::Follower::..


Alhamdulilllah...




Alhamdulillah...
Aku bersyukur padaMu Ya Allah,
Kerna menyuluhkan aku ke jalan yg lurus dan benar,
Setelah aku jatuh tersungkur ke lembah kehinaan,
Setelah aku benar2 dikuasai syaitan,
Setelah aku betul2 hilang kawalan..

Alhamdulillah...
Aku bersyukur padaMu Ya Allah,'
Kerna mengurniakan aku sebuah keluarga,
Keluarga yg sentiasa menagih bahagia,
Keluarga yg sentiasa berusaha untuk membina istana di syurga,
Bersama redh0Mu Ya Allah Yang Maha Pengurnia..

Alhamdulillah...
Aku bersyukur padaMu Ya Allah,
Kerna mengurniakan aku sahabat2,
Yang bisa mengembalikan senyumanku yg hilang,
Yang bisa mengupas duka yang bersarang,
Yang bisa membimbing aku mengenal erti menang..

Alhamdulillah..
Aku bersyukur padaMu Ya Allah,
Kerna mengurniakan aku segalanya..
Segalanya yg mampu bagiku mencapai bahagia,
Segalanya yg mampu bagiku membuang duka,
Segalanya yg mampu menyempurnakan ambisi hidupku...

Alhamdulillah..
Segala Puji kupanjatkan padaMu Ya Allah..
Kerna mencelikkan mata hati ku yg diracun,
Diracun laknatullah syaitan x berguna lagi durjana,
Kini aku mampu melihat dan mengenal erti bersyukur..

Sesuatu yg perlu untuk mengikis rasa tamak dalam diri,
Aku bersyukur padaMu Ya Allah,
kerna memberi keluarga,sahabat yg sentiasa membimbing daku,
Membimbing daku kembali menggapai dan berjalan di atas jalan menuju kepadaMu Ya Allah..
AKU BERSYUKUR..

p/s:kepada keluarga tercinta dan sahabat2 tersayang,aiman bersyukur kerna dikurniakan kalian semua..dan,aiman sayang kamu semua..!!

0 comments:

Catat Ulasan

 

...::Popular Posts::..

..::Aipp, Ngendap eaa??::..

..::Man Ana::..

Foto saya
Peminjam nikmat Allah yang menanti saat memulangnya tiba